ویدئو های آموزشی

آموزش حرکت پشت ران با دستگاه

نحوه صحیح اجرای حرکت پشت ران با دستگاه

آموزش حرکت پشت پا با دستگاه ایستاده مطابق ویدئو اجرایی هست که تاثیر به سزایی در تقویت عضلات همسترینگ یا همان پشت ران و تا حدودی ساق پا خواهد داشت.

مشاهده می فرمایید این بانوی ورزشکار در طول اجرای حرکت تمرکز ویژه داشته و با کشیدن وزنه از سمت پایین به بالا و همچنین آهسته تر نمودن حرکت در هنگام فرود سعی در اعمال فشار بیشتر در ماهیچه ی مربوطه را دارد تا تاثیر بیشتری بر تقویت ماهیچه ی مذکور داشته باشد.

در آموزش حرکت پشت ران با دستگاه که یک حرکت تک مفصلی می باشد تنها مفصل زانو درگیر بوده و فشار اعظم در هنگام اجرای حرکت در ناحیه پشت ران می باشد.

یکی از متداول ترین تمرینات برای فرم دهی به این نواحی محسوب شده که تعداد ست های اجرای توسط مربی محترمتان باید با توجه به اناتومی بدن و سابقه ی تمرینی شما مشخص شود.

 

آموزش حرکت پشت ران با دستگاه

نحوه ی صحیح اجرای حرکت پشت ران با دستگاه

درباره نویسنده

نیلوفر اعتمادی

نیلوفر اعتمادی

من نیلوفر اعتمادی هستم فعال در حوزه ی تمرینات ورزشی تناسب اندام و بدنسازی زیر نظر مربی و استادید برجسته ی ایران ، هدفم از ارائه نوشته های این سایت ارائه تجربیات تمرینی خودم در این چند سال با توجه به توصیه های علمی مربی پیجم هست تا به کمک مربی گرامی نیل فیت بتونیم کمکی به عزیزانی که در این حوزه جدیدا شروع به فعالیت کرده اند داشته باشم تا با نحوه ی صحیح اجرای حرکات ورزشی و رژیم درست ورزش بدنسازی و تناسب اندام آشنا شده و با حفظ سلامت بدن اندامی متناسب داشته باشند.
امیدوارم مطالب و ویدئو های آموزشی که براتون در NILFIT.IR به اشتراک میگذارم کمکی در رسیدن به هدفتون داشته باشه.
در صورت داشتن هر گونه سوال راهنمای شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید


هفت × 9 =

× مشاوره